جزوه فصل اول هندسه یازدهم (استاد بابالویان )
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه فصل اول هندسه یازدهم

از سری جزوه های سال یازدهم رشته ی ریاضی امروز جزوه فصل اول هندسه یازدهم ریاضی تالیف استاد بابالویان جهت دانلود قرار می دهیم . جزوه آموزش فصل اول هندسه یازدهم شامل درسنامه ای کامل از توضیحات مربوط به فصل دایره هندسه یازدهم می باشد . درسنامه فصل اول هندسه یازدهم در ابتدای هر بخش توضیحات مربوط به مطالب آن بخش را ارائه نموده است و سپس در ادامه سوال ها و تمرینات تشریحی مربوط به آن ارائه شده است و دانش اموزان یازدهم ریاضی با حل این تمرینات می توانند به آمادگی کافی برای پاسخ دادن به سوالات امتحان هندسه یازدهم برسند همچنین مطالعه آموزش فصل اول هندسه یازدهم برای کنکور نیز مطالعه می باشد . دانش اموزان سال یازدهم رشته ی ریاضی برای دریافت جزوات مخصوص رشته ی خود می توانید به بخش جزوه های کنکوری مراجعه نمایید همچنین برای دریافت نمونه سوال یازدهم و کتاب یازدهم به بخش های مربوطه در سایت مراجعه کنید .

توضیحات جزوه فصل اول هندسه یازدهم

کتاب هندسه یازدهم شامل درسنامه های  مفاهیم اولیه و زاویه ها در دایره ، رابطه های طولی در دایره ، چند ضلعی های محاطی و محیطی می باشد . درسنامه بخش اول در مورد اوضاع نسبی خط و دایره ، زاویۀ ظلی است . بخش بعدی در مورد رسم مماس بر دایره از نقطه ای خارج دایره ، حال تهای دو دایره نسبت به هم و مماس مشترکها است . و بخش آخر در مورد دایره های محیطی و محاطی مثلث ، چهار ضلعی های محاطی و محیطی است . کتاب هندسه دو بخش مهمی از مطالب مربوط به هندسه را در خود جای داده است که به طور حتم در کنکور ریاضی مورد توجه قرار خواهد گرفت . لذا مطالعه تمام فصل های کتاب هندسه یازدهم به دانش اموزان توصیه می گردد .

 

کتاب های هندسه دهم و یازدهم یکی از بخش های مهم برای داوطلبان کنکوری محسوب می شود که هر ساله سهم خود را در سوالات کنکور ریاضی داشته است و بسیار مهم می باشد که دانش اموزان یازدهم با تهیه بهترین منابع یازدهم ریاضی و بهترین منابع کنکور 98 که بخش مهمی برای شروع مطالعه کنکور می باشد آمادگی خود را در پاسخ به سوالات هندسه به سطح بالایی برسانند . بحث تهیه منابع برتر برای هر دانش اموز بسیار مهم می باشد زیرا یکی از گام ها موفقیت در کنکور می باشد و برای برنامه ریزی کنکور بسیار حائز اهمیت است . برای دریافت مطالب مشاوره کنکور می توانید به بخش مشاوره مراجعه کنید .

 

 

 

منبع:جزوه فصل اول هندسه یازدهم (استاد بابالویان )




:: برچسب‌ها: هندسه یازدهم , جزوه هندسه یازدهم , درسنامه فصل اول هندسه یازدهم , فصل اول هندسه یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: